Strona główna » Case Studies

Strona internetowa miasta Sopot

W lipcu 2014 zakończyliśmy prace nad serwisem miejskim Sopotu. Nowa strona została oparta na technologii HTML5 oraz na zasadach Responsive Web Design, przez co jest dostosowana do najnowszych przeglądarek i wszelkich urządzeń mobilnych. Intuicyjny system nawigacji i czytelna architektura serwisu pozwala na łatwe poruszanie się w szerokim zakresie treści, jaki obejmuje strona miejska.

Link do strony: miasto.sopot.pl

sopot_miejski_b.png

Opis

Wykorzystanie innowacyjnej budowy modułowej oraz nowatorski, oszczędny design wyznaczają zupełnie nowe standardy dla serwisów miejskich. Stworzone przez nas rozwiązania budują wizerunek Sopotu jako miasta nowoczesnego i otwartego na najnowsze technologie. Jednocześnie, autorski system CMS zapewnia łatwą obsługę tej zaawansowanej i bogatej treściowo strony.

Serwis sopockie inwestycje

sopot_inwest_a.png

Na zlecenie Wydziału Strategii Rozwoju Miasta Urzędu Miasta Sopot stworzyliśmy serwis „Sopockie Inwestycje”, którego celem jest prezentacja przedsięwzięć zrealizowanych na terenie Miasta w latach 2004 – 2014. Serwis stanowi funkcjonalne narzędzie służące do przejrzystej i efektywnej wizualizacji aktywności podjętych przy udziale Gminy w sferze publicznej.

Link do strony: inwestycje.sopot.pl

Opis

Unikalność i funkcjonalność serwisu wynika z nieszablonowego pomysłu, leżącego u podstaw jego działania. Stworzona przez nas technologia opiera się na prezentacji poszczególnych inwestycji jako punktów umieszczonych na panoramicznych zdjęciach wykonanych z paralotni, co, w odróżnieniu od wykorzystania klasycznej mapy czy zdjęć satelitarnych, pozwala na wskazanie lokalizacji w trójwymiarowej tkance miasta.

Strona internetowa Atlas Studio

Na zlecenie firmy Atlas Studio Meble Kuchenne w maju 2014 roku zaprojektowaliśmy stronę www.atlas-studio.pl. Strona stworzona w standardzie HTML5 oraz Responsive Web Design dostosowuje swoją strukturę do najnowszych przeglądarek i urządzeń mobilnych. Design strony jest przejrzysty, a jego prostota pozwala na szybkie zapoznanie się z firmą i jej ofertą.

Link do strony: atlas-studio.pl

Opis

Podstawowymi wyznacznikami podczas projektowania strony była ergonomia oraz czytelność materiałów prezentowanych na stronie. Zarówno oferta, aktualności, jak i informacje o kliencie tworzą spójną całość, którą dopełniają estetyczne materiały graficzne. Nawigacja strony została opracowana w systemie One Page, co pozwala na intuicyjne poruszanie się po treści w jednej zakładce. Aktualności na stronie połączone są z odnośnikami do portali społecznościowych, dzięki którym klient w prosty i wygodny sposób może dzielić się publikacjami z innymi użytkownikami.

atlasa

Strona internetowa Good Time Day Spa

gtdsb

W maju 2014 roku nastąpiła nowa odsłona strony Good Time Day Spa, ekskluzywnego SPA w Łodzi. Innowacyjny design w połączeniu ze standardem Responsive Web Design jest odpowiedzą na zapotrzebowanie użytkowników zarówno urządzeń mobilnych, jak i stacjonarnych. Zastosowanie technologii HTML5 w połączeniu z nowoczesnymi przeglądarkami zapewnia szybkie renderowanie oraz atrakcyjny sposób wyświetlania poszczególnych elementów na stronie.

Link do strony: goodtimedayspa.pl

Opis

Podczas projektowania witryny szczególnie silny nacisk został położony na ciekawą ekspozycję rozbudowanej oferty Klienta. Działy, kategorie oraz poszczególne zabiegi wraz z odpowiednio dobranymi fotografiami i dużymi nagłówkami prezentowane są w sposób ergonomiczny i elegancki.

Łódzka Agencja Rozwoju Regionalnego

W kwietniu 2014 roku przygotowaliśmy dla Łódzkiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. materiały promocyjne na Europejski Kongres Gospodarczy, który odbył się w Katowicach w dniach 7-9 maja 2014r. Pracowaliśmy nad bardzo różnorodnymi kreacjami, poczynając od nadruków na opakowania chusteczek, przez projekt poduszek, notesów oraz roll-upów. Opracowaliśmy także koncepcję i wykonaliśmy prezentację multimedialną w postaci filmu.

Zakres prac: projekt, wykonanie oraz dostarczenie materiałów promocyjnych na Europejski Kongres Gospodarczy 2014 w Katowicach.

larrb

System identyfikacji wizualnej Gminy Koluszki

logo_koluszki2

W marcu 2014 roku zaprojektowaliśmy nowe logo oraz System Identyfikacji Wizualnej Gminy Koluszki. Nowe logo jest proste i nowoczesne. Intensywne kolory oraz geometryczny kształt silnie nawiązują do twórczości Władysława Strzemińskiego i Katarzyny Kobro.

koluszki2

Opis

Dzięki zastosowanym środkom wyrazu logo wywołuje pozytywne skojarzenia, przede wszystkim jako miasto otwarte. Forma graficzna budzi skojarzenia z tradycją kolejarską, którą Gmina Koluszki się szczyci. Hasło „Zawsze w centrum” odwołuję się do faktu, iż Gmina położona jest w centralnej części Polski oraz posiada bardzo dobrze rozwiniętą sieć komunikacyjną.

Razem dla biznesu – Toruńska Agencja Rozwoju Regionalnego

W okresie od listopada 2013 do stycznia 2014 roku przeprowadziliśmy kampanię informacyjno-promocyjną na potrzeby realizowanego przez Toruńską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. projektu pt. „Współpraca na rzecz budowania zdolności innowacyjnych przedsiębiorstw w regionie kujawsko–pomorskim”. Projekt służy zacieśnieniu współpracy środowiska biznesowego, głównie mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z partnerami zewnętrznymi, w celu stworzenia warunków dla wzrostu innowacyjności przedsiębiorstw.

tarr_logob

Dzienny zasięg promowanego profilu sięgał 25 000 osób należących do grupy docelowej. Kampania PPC wygenerowała 316 739 odsłon reklamy. Przygotowaliśmy stoiska promocyjne w galeriach handlowych w Bydgoszczy, Toruniu i Włocławku – każde z nich odwiedziło ok. 300 osób.

tarrb

Termin kampanii: listopad 2013 – styczeń 2014

Zakres prac: koncepcja kreatywna, kreacja, planowanie i zakup mediów, produkcja

Przebieg kampanii

Przygotowaliśmy projekty graficzne i druki materiałów informacyjno-promocyjnych oraz kampanię promocyjną zakładającą: linki sponsorowane, dwutygodniową kampanię radiową (240 emisji dwóch spotów w dwóch stacjach radiowych), dwumiesięczną kampanię billboardową, miesięczną kampanię w mediach społecznościowych oraz czterodniową kampanię w centrach handlowych w Toruniu, Bydgoszczy i Włocławku.

System identyfikacji wizualnej miasta Brzeziny

l_brzezinyb

Pod koniec 2013 roku wygraliśmy przetarg na zaprojektowanie nowego logo dla Miasta Brzeziny, spójnego z obecnie opracowywaną Strategią Rozwoju Miasta Brzeziny. Po zaprojektowaniu logo powstał kompleksowy System Identyfikacji Wizualnej Miasta.

Opis

Sygnet stanowi formę geometryczną, której bazą jest czerwono-zielony krzyż. Zadaniem nowego logo jest prezentacja Miasta Brzeziny jako miejsca tworzonego „od nowa” – pokazując jego otwartość na nowoczesność, ale także dbałość o historyczne dziedzictwo Miasta.

brzezinyb

PO KL – Kampania Bogactwo Rozwoju

W okresie sierpień-grudzień 2013r. zrealizowaliśmy kampanię regionalną „Bogactwo Rozwoju” dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Łódzkiego w ramach promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, umożliwiającego podnoszenie kwalifikacji, wiedzy i umiejętności poprzez szkolenia, kursy, doradztwo, studia podyplomowe oraz zajęcia edukacyjne.

Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

Medium: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

Zasięg: regionalny

Termin kampanii: sierpień-grudzień 2013

Zakres prac: planowanie i zakup mediów, produkcja

poklb

Przebieg i efekty kampanii

Kampania została przeprowadzona <br />w miesiącach sierpień-grudzień 2013 r. Wiodącym elementem kampanii był outdoor – 50 billboardów w Łodzi i 50 w regionie łódzkim, 100 citylightów, reklama całopojazdowa na 4 wagonach tramwajów MPK, reklama w internecie na 2 portalach regionalnych: onet.pl i gazeta.pl oraz na 21 portalach lokalnych przez okres 4 miesięcy.

Billboardy i citylighty zlokalizowane w Łodzi wygenerowały ponad 40 000 000 kontaktów z reklamą. Reklama w internecie objęła swoim zasięgiem ponad 780 tysięcy użytkowników, a liczba odsłon wyniosła prawie 2 miliony.

Innowacyjne Łódzkie

innowacyjneb

Na początku 2013 roku przeprowadziliśmy na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego kampanię promocyjną Innowacyjne Łódzkie. Celem było zbudowanie marki Innowacyjne Łódzkie, z którą utożsamialiby się mieszkańcy Województwa Łódzkiego w kontekście e-usług w administracji samorządowej, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii.

Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Łódzkiego

Termin kampanii: styczeń-kwiecień 2013

Zakres prac: koncepcja kreatywna, kreacja, planowanie i zakup mediów, produkcja

Przebieg i efekty kampanii

W ramach kampanii zaplanowaliśmy działania crossmediowe: obecność na nośnikach outdoorowych, kampanię w Internecie, w radio i w prasie.W planowaniu kampanii wykorzystaliśmy metodę działania etapowego – dzięki takiemu zabiegowi grupa odbiorców miała czas na sukcesywne przyswajanie komunikatu kampanii. Na potrzeby kampanii wybrane zostały innowacyjne nośniki – backlighty mobilne, wykorzystujące nowatorską technikę montażu plakatu reklamowego typu day&amp;night. Głównym trzonem kampanii outdoorowej była ekspozycja na 120 nośnikach typu Billboard 18m2, 15 nośnikach typu 12m2 i 120 nośnikach typu Citylight. Dodatkowym, wizerunkowym rozwiązaniem wykorzystanym w kampanii Innowacyjne Łódzkie było uwzględnienie ekspozycji spektakularnej reklamy zewnętrznej o powierzchni 40 m2 na 6 pociągach relacji Łódź- Warszawa.

Na wszystkich portalach (onet.pl, wp.pl i gazeta.pl) wyemitowanych zostało aż 9 212 863 odsłon reklamy. Podczas kampanii „Innowacyjne Łódzkie” z przekazem reklamowym udało się dotrzeć do ok. 33 874 pasażerów Przewozów Regionalnych. Łącznie w całej kampanii prasowej na obszarze województwa łódzkiego wygenerowano minimum 351 535 jednostkowych kontaktów z reklamą.

Muzeum Okręgowe w Bydgoszczy

Pod koniec 2012 roku zostaliśmy wybrani, by zaprojektować System Identyfikacji Wizualnej dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy. Stworzyliśmy tym samym nowe logo oraz rozszerzoną Księgę Znaku.

Głównym celem Muzeum jest kształtowanie świadomości historycznej oraz postaw estetycznych całego społeczeństwa. Po przeprowadzeniu dogłębnej analizy działalności Muzeum dokonaliśmy syntezy uzyskanych informacji i stworzyliśmy spójny System Identyfikacji Wizualnej, dzięki któremu wizerunek Muzeum stał się bardziej czytelny, rozpoznawalny i nowoczesny.

Klient: Muzeum Okręgowe im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy

Zakres prac: System Identyfikacji Wizualnej

mob1

Punkt informacyjny nowego centrum Łodzi

Latem 2013 roku wygraliśmy konkurs na stworzenie koncepcji, wyposażenie oraz prowadzenie Punktu Informacyjnego Nowego Centrum Łodzi zlokalizowanego na XV piętrze w budynku Textilimpexu w Łodzi przy ulicy Traugutta 25. Punkt jest miesjcem, w którym zwiedzający zdobywają rzetelną wiedzę na temat realizacji Programu Nowego Centrum Łodzi. Wykorzystane w Punkcie rozwiązania dostosowane są do różnych grup wiekowych, na miejscu dostępne są urządzenia multimedialne oraz lunety. Punkt oferuje bieżącą weryfikację prac budowalnych na terenie Nowego Centrum Łodzi.

Klient: Urząd Miasta Łodzi – Zarząd Nowego Centrum Łodzi

n_b

Zakres prac: opracowanie koncepcji, aranżacja i obsługa Punktu Informacyjnego Nowego Centrum Łodzi, zapraszanie grup odwiedzających punkt, prowadzenie profilu na facebooku

Przebieg kampanii

Punkt działa od września, odwiedzają go liczne, zorganizowane grupy uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i liceów, a także potencjalni inwestorzy, dziennikarze oraz fotografowie. Powstał profil o adresie www.facebook.com/punktinfoncl. Zamieszczane są na nim informacje dotyczące zmian zachodzących na budowie oraz relacje z wizyt grup odwiedzających Punkt.

Młodzi w Łodzi – Staże wakacyjne 2013

Kampania promocyjno-informacyjna programu staży wakacyjnych przeprowadzona dla Wydziału Przedsiębiorczości UMŁ Kampania stanowiła wsparcie dotychczasowych działań promocyjnych Programu „Młodzi w Łodzi” i skupiona była na jednej z inicjatyw programu, której celem było stworzenie możliwości zdobycia doświadczenia zawodowego przez łódzkich studentów.

Klient: Urząd Miasta Łodzi

Medium: indoor, outdoor, internet

Zasięg: miasto Łódź

Serwis: praktyki.lodz.pl

Zakres prac: koncepcja kreatywna, kreacja, planowanie i zakup mediów, produkcja

Przebieg i efekty kampanii

Kampania: Młodzi w Łodzi – Praktykuj w Łodzi

Termin kampanii: kwiecień-maj 2013

Działania promocyjne obejmowały działania outdoorowe (stanowiące główny element kampanii – wykorzystane zostały różne nośniki), indoorowe oraz kampanię w internecie (ogłoszenie w serwisie pracuj.pl oraz kampanię na portalu facebook.com).

Działania takie jak: ekspozycja 20 billboardów, 30 citylightów, mailing do 15 tyś. osób, publikacja ogłoszenia w serwisie pracuj.pl oraz reklama CPC na portalu facebook – zaowocowały znacznym wzrostem zainteresowania stażami wakacyjnymi ze strony grupy docelowej – na 106 ofert staży nadeszło ponad 2600 plikacji – na jedno stanowisko zgłosiło się tym samym średnio 25 osób.

System identyfikacji wizualnej miasta Łodzi

lodzm

W 2011 roku wygraliśmy konkurs na nowe logo Łodzi. Opracowaliśmy dla Miasta spójny System identyfikacji Wizualnej. Inspiracją dla Logo Łodzi stanowił alfabet Władysława Strzemińskiego, pioniera konstruktywistycznej awangardy lat 20. i 30. XX wieku, bardzo silnie związanego z łódzkim środowiskiem artystycznym.

Celem, jaki założyliśmy podczas pracy nad logotypem, było osiągniecie maksymalnej siły wyrazu przy jednoczesnej trosce o oszczędność środków wyrazu. Logo Łodzi ma na celu silniejsze identyfikowanie Miasta z dokonaniami artystycznymi, które odegrały i nadal odgrywają znaczącą rolę w rozwoju sztuki na całym świecie.

lodzbb

Odkryj Małopolskę

mal_A2

Celem kampanii zrealizowanej na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego byłą promocja projektu Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej, który obejmuje swoim zasięgiem całe województwo małopolskie.

Kampania została zrealizowana w październiku i listopadzie 2011 roku. Medium wiodącym były nośniki outdoorowe (różne formaty), wspierała je ogólnopolska kampania w prasie i plakaty umieszczone w kilkunastu miejscowościach województwa małopolskiego. Celem kampanii była budowa świadomości powstania Sieci, która ma pełnić funkcję informacyjną dla mieszkańców i turystów odwiedzających Małopolskę.

Outdoor: ekspozycja 157 nośników (CLP, 12m2, 18m2, 36m2, 48m2)

Prasa: emisja 4 reklam w tygodniu WPROST

Plakaty: ekspozycja 610 plakatów B1 na terenie województwa małopolskiego.

Zmieniamy Pomorskie

kid_B

Kampania promocyjna „Zmieniamy Pomorskie” miała na celu zwiększenie świadomości wśród mieszkańców województwa pomorskiego pozytywnych zmian wprowadzanych dzięki inwestycjom wspieranym przez fundusze europejskie.

Klient: Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego

Kampania: Zmieniamy Pomorskie

Medium: TV, radio, prasa, outdoor, internet

Termin kampanii: listopad – grudzień 2010

Zasięg: województwo pomorskie

Serwis: zmieniamypomorskie.pl

Zakres prac: koncepcja kreatywna, kreacja, planowanie i zakup mediów, produkcja

Koncepcja zakłada wprowadzenie trzech postaci: Uli, Mateusza, Franka, których życie zmieniło się dzięki funduszom europejskim. Kampania została podzielona na dwa etapy. W pierwszym na layoutach znalazły się teasery dotyczące poszczególnych bohaterów. W drugiej odsłonie nastąpiło wyjaśnienie teaseru, odbiorcy kampanii dowiedzieli się, że fundusze europejskie przyczyniają się do wzrostu poziomu życia mieszkańców regionu.

Efekty

TV: 422 GRP

Radio: 428 GRP

Prasa: dotarcie do 1500000 czytelników

Internet: 8097 odwiedzin strony, 21655 odsłon